29.4.2011

Vihreää





Puiden lehdet olivat eilen ihmeellisiä ja ihania. Ovat ne tänäänkin, mutta jo vähän isompia.

Me olemme olleet taas kaikki kipeänä. En jaksa enää yhtään olla kipeä. Enkä halua hoitaa enää ketään sairasta ( tai sitten kun mies paranee viimeisestä taudista). Jämäkuun viimeiset työt jäivät taudin takia aivan kesken. Mysteerisukka (ravelryssä) ei olisi valmistunut muutenkaan. Viimeinen vihje siihen tulee vasta ensi kuussa. Mutta olen jäljessä aikataulusta sen kanssa. Eilen tuli jo toinen vihje, mutta minä neuloin ensimmäisen valmiiksi vasta tänään. Valmiiksi tosin vasta ensimmäisestä sukasta. Tuo ruskea lanka taitaa vaihtua sinapinkeltaiseen vetoon.

5 kommenttia:

heini kirjoitti...

Jee, vihreät on parhaita!

Minna kirjoitti...

Ihania silmukuvia. Kurjaa sairastaa. Parantukaa!

Mä en ole jaksanut edes miettiä noita sosiaalisia neulontoja. Juuri siksi etten kuitenkaan pysyisi aikatauluissa. Mutta kuvittelen että joskus vielä, sitten kun kaikki perheenjäsenet on sukitettu, pipotettu, paidatettu, villatakitettu ja lapasoitu. Sit mä neulon hienoja pitsihuiveja ihan vaan huvikseni. Ihan varmaan ;)

Zelda kirjoitti...

Minä olen kovin onneton tempauksiin osallistuja. Kiire on minut ihan täysin nielaissut jo nyt, että keskityn lähinnä värjäilemään vapaalla ajallani.

Tuo mysteerisukka on kyllä kovin mielenkiintoinen juttu ja sukastasi tulossa herkun värinen.

Anna kirjoitti...

heini: niin on!

Minna: Mä osallistuinkin tähän juuri siksi, että on sukka kal. En mäkään saisi pitsiturhake ihanuutta ajoissa valmiiksi. Saa nähdä saanko sukkiakaan.

Zelda: Mä olen edelleen sitä mieltä, että saisit lopettaa tuon värjäämisen ;) Osallistu siis seuraavaan sua kiinnostavaan kalinaan.

Tuula kirjoitti...

KEvään orastava vihreys on i-h-a-n-a-a! Olen ihan innoissani silmuista ja kaikista kukkapenkeistä pilkistävistä jutuista :) Kohta tulee se kasvuhumahdus ja yhtäkkiä luonto onkin ihan vihreyttä pullollaan!